Kiedy wykorzystać film timelapse w promocji firmy?

Metoda poklatkowa, znana również jako filmy timelapse są sposobem na to, by w atrakcyjny sposób pokazać zmiany, jakie zachodzą w danym miejscu. Sprawdź, w jakich branżach filmy timelapse sprawdzą się najlepiej?

Potencjał filmów timelapse

film timelapsePopularne powiedzonko branżowe mówi, że co drugi dolar wydany na promocję, jest wyrzucony w błoto. Problem jest jednak z określeniem, który to dolar. Można jednak z dużym prawdopodobieństwem określić, kiedy film promocyjny zwróci się firmie, a kiedy jest to mało prawdopodobne. Charakterystyka metody poklatkowej bazuje na dynamice zmian, jakie zachodzą w danym miejscu. Metoda ta ma ogromny potencjał szczególnie w kilku wyróżniających się branżach. Na pewno film timelapse doskonale sprawdzi się przy promocji inwestycji deweloperskich. Szybko zmieniające się obrazy podkręcone odpowiednią muzyką, na pewno sprawią, że oczekiwanie na odbiór kluczy, wyda się znacznie krótsze niż w przypadku obserwacji „zza płotu”. Wiele miast, które prowadzą intensywną rozbudowę lub przebudowę tkanki miejskiej również z powodzeniem sięga po filmy timelapse. Przykładem może być fanpage Łodzi, gdzie można znaleźć kapitalnie zmontowane filmy z budowy Nowego Centrum czy stacji przesiadkowej. Turystyka natomiast jest branżą, która nie wykorzystuje potencjału, jaki daje metoda poklatkowa dla podkreślenia spokoju jaki dają płynące po niebie chmury czy woda podmywająca kameralną plażę. Aż w momencie chce się rezerwować miejsce w hotelu i pakować walizki na zasłużony urlop.

Nieco trudniej wykorzystać ogromny potencjał metody poklatkowej w branżach, które bazują na człowieku. Jednak wielu influencerów również potrafi wykorzystać filmy timelapse do krótkich relacji w serwisach społecznościowych, które służą do budowania marki osobistej.